Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Diaper cake για Βάφτιση και....ένα δωράκι με αγάπη!!!



   Καλησπέρα σας!!!

Τι κάνετε? Ολες και όλοι καλά?
Ζεστή?
Μην μου πει κανείς ότι είναι στην θάλασσα και κάνει τα μπανάκια του ή ότι είναι διακοπές....όχι, όχι δεν θέλω να μάθω......γιατί, ζηλεύωωωωωωωω!!!!!!!!!!!


   Σήμερα θέλω να σας δείξω ,πως μια λαχταριστή τουρτίτσα με μπεμπέ μπορεί  να γίνει ένα ξεχωριστό δώρο και για βάφτιση!!!


Έχει μπουρνουζάκι, πετσετούλα θαλάσσης ,κουβαδάκι με φτιαράκια, παγουράκι, ποτστήρι κ.α







......και χθές πήρα από την φίλη μου την Αναστασία Νεραϊδόσκονη ένα βραχιολάκι δώρο, η καλή μου, μου το έστειλε επειδή σαν μουσικός ....το μουσικό κλειδί με ακολουθεί!!!!!



......δεν είναι υπέροχο?
Αναστασία μου σ'ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!!!!!!



Σας φιλώ  και εύχομαι όπου και να 'στε ,να είστε καλά και να περνάτε καλά!!!!!!


5 σχόλια:

  1. Ω! Χαίρομαι που σου αρέσει Miss Marple!!!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτές οι τούρτες μου φαινονται πολύ δύσκολες!! Ισως επειδή δεν ξέρω πως φτιάχνονται. Πάντα τις ζηλεύω!! Είναι όμως πολύ πολύ όμορφη!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφη η τουρτιτσα σου! Υπεροχο καλοκαιρινο δωρακι!!!!
    Μπραβο σου! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή