Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Επέστρεψα......!!!!!!!!!!!!

    Καλημέρα σας , χρυσοχέρες μου!!!!!
 Χάθηκα για λίγο !!! Όχι γιατί δεν έχω δημιουργήσει, όχι όχι!!!!!!
 Ο λόγος είναι ότι τα σχολεία ξεκίνησαν και εγώ έπρεπε  να επικοινωνήσω με τα μαθητούδια μου, αχ αυτά τα μαθητούδια! Αυτά, ακόμα  " διακοπές"  κάνουν.....
    Αυτές τις μέρες , μαζί με όλα τ' άλλα, ετοίμασα ένα δωράκι με πολλή αγάπη για την κουμπάρα μου  που χθες γιόρταζε μαζί με τον αντρούλη της , Σταύρος και Σταυρούλα!!!
   Έφτιαξα ένα στεφανάκι με πηλό FIMO , που δεν χρειάζεται ψήσιμο , στεγνώνει στον αέρα. Μπορώ να πω ότι είναι το πιο εύκολο υλικό που έχω βρει!!!



....Αφού έπλασα τον πηλό , τον άφησα μια μέρα να στεγνώσει καλά!




..... κατόπιν το χρωμάτισα με ακρυλικά χρώματα και αφού στέγνωσαν και αυτά καλά, μετά από μια ώρα , το πέρασα με βερνίκι...
 


...και έτοιμο!!!!!!


   Σας φιλώ και σας χαιρετώ μέχρι την επόμενη ανάρτηση!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!
    Πολύ όμορφο το στεφάνι σου!!!
    Και τυχερη η κουμπάρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα!Παώ στοίχημα ότι ενθουσιάστηκε η κουμπάρα σου όπως κι εγώ άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να της άρεσε πολυ! Παρα πολυ ωραιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανεμορφο το στεφανακι!!!! καλη σχολικη χρονια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφο, τωρα μπήκα στην πρίζα θα φτιάξω και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ , ΤΟ ΑΒΑΦΟ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το στεφάνι. Αλλά και τα λουλουδάκια πανέμορφα. Θέλει τέχνη και την κατέχεις. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχόλια στο blog μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο στεφανάκι! Γεια στα χέρια σου!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ πηλό, αλλά με βάζεις σε πειρασμό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο είναι το δωράκι σου, μπράβο!!! Καλή σχολική χρονιά σου εύχομαι, Έφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερό κομμάτι και με τα χρώματα αλλά και χωρίς μου άρεσε πάρα πολύ,μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. to fimo..θελει υπομονη...ωραια δουλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή