Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Πασχαλινές Λαμπάδες 2014

    Καλημέρα σε όλη την γειτονιά !!!!!

Νομίζω, ότι η Άνοιξη μπαίνει δειλά δειλά , το Πάσχα κοντοζυγώνει και η διάθεση αλλάζει φανερά πλέον !!!!
Οι προετοιμασίες για το Πάσχα έχουν είδη ξεκινήσει , εδώ και και κάτι μέρες και ομολογώ πως είναι η πρώτη φορά που νομίζω ότι έχω ιδέες για  πααααααααααρα πολλά πράγματα που στο τέλος........ δεν νομίζω να προλάβω !!!!!!!!! αχαχαχαχαχα

Μια μικρή ιδέα για το τι έχω κάνει μέχρι τώρα και έπεται και συνέχεια ..........










 Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!

10 σχόλια:

  1. Ευθυμία ολες ειναι πανέμορφες πολύ ρομαντικα τα σχέδια!!!!!!λατρευω vintage !!!!!καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ !!! Φιλιά πολλά ,καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα !!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικές,μας άρεσαν παααααααάρα πολύ!!!!!!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ , χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν παααααααρα πολύ !!!!
      Να είσαι καλά !!! Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  3. Με πολύ γούστο,και για πολλά γούστα!!!Κάνεις εξαιρετική δουλειά με προσοχή στην λεπτομέρεια!!! Μου άρεσαν κι εμένα πολύ!!! Φιλάκια Εφάκι και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου , σ'ευχαριστώ πολύ πάντα με τον καλό λόγο .... !!!!
      Γενικά ,μου αρέσει ό,τι κάνω να το κάνω με αγάπη και να προσέχω την λεπτομέρεια !!!
      Φιλιά πολλά !!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες,πρωτότυπες απλά τέλειες.Καλό Πάσχα να έχεις και πάντα ωραίες ιδέες να υλοποιείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια !!!!
      Φιλιά πολλά !!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι φανταστικές!
    Πολύ όμορφες, καλοδουλεμένες και καλογουστες !
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νική μου , ευχαριστώ και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!
      Φιλιά πολλά !!!

      Διαγραφή