Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Οι ετοιμασίες ... στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό, άρχισαν!!!

  Καλησπέρα φιλεναδίτσες μου, εύχομαι να είστε όλες καλά!!!
Εγώ τρέχω, τρέχω και τρέχω!!!

  ....Δεν τρέχω όμως μόνο εγώ , αλλά και όλοι στο Χριστουγεννιάτικο Χωρίο.

Ναι ,ναι στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό , οι ετοιμασίες έχουν αρχίσει και όλοι δουλεύουν σκληρά και με γρήγορους ρυθμούς για να προλάβουν τα Χριστούγεννα!!!
Δουλεύουν μέρα και νύχτα, σας λέω......!!!

 Χθες το βράδυ όλοι ξενυχτούσανε...




 ....και την ημέρα ....







 Αχ, κορίτσια μου, είμαι πολύ χαρούμενη για το χωριουδάκι μου!!!!!
Με παίδεψε λίγο ,αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε....τι λέτε?

...η ετοιμασία άρχισε αφού σχεδίασα το χωριουδάκιε  μου με πολύ προσοχή ....




...και αφού το χρωμάτισα και το πέρασα με βερνίκι ...






...έτοιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   Στο μεταξύ ετοιμάζονται και τα γουράκια μου!!!!




.... και τρέχω τρέχω για να προλάβω!!!!!

Φιλάκια σε όλες σας και καλά να περνάτε!!!!!!!!



41 σχόλια:

  1. Είναι απλά πανέμορφο!!!!Χίλια μπράβο χρυσοχέρα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα και εγώ , που στήνεται αυτό το χωριό;Πολύ ωραίο είναι , με τα δενδράκια του και τα φωτάκια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το χωριό μέρα και νύχτα πανέμορφο!!
    Ανυπομονώ να δω τα γουράκια τελειωμένα, είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν υπέροχα, μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις τους !!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Έφη! Καλά είναι καταπληκτικό!!!!! Με τι υλικό το έφτιαξες? Μου αρέσει παααρα πολύ, μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο το χωριό σου Εφάκι. Τέλειο! Τέλειο! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά είναι καταπληκτικό!!! Βρε τι όμορφο που είναι ...το χάζευα και το ξαναχάζευα...γεια στα χέρια σου!!! Φιλιά....

    ΥΓ.Δήλωσε το στο Blog της Ανεραϊδας κάτι διοργανώνει σε σχέση με Χριστουγεννιάτικες κατασκευές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου, Έφη, συνονόματη!
    Το χωριουδάκι σου αποπνέει τόση ζεστασιά που γλυκαίνει ο χώρος!
    Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφη μου ξετρελάθηκα!!!!Μου αρέσει τόσο πολύ το χωριουδάκι σου!!!!Είναι τόσο γλυκό και τόσο χριστουγεννιάτικο!!!πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αααα είναι υπέροχο!!!!! Καταπληκτική ιδέα για νυχτερινό ρομαντικό φωτισμό δίπλα στο τζάκι!! (και οικονομία ρεύματος χαχαχα). Αν κατάλαβα καλά, είναι από πηλό, έ; Μακάρι να προλάβω να φτιάξω κι εγώ κάτι παρόμοιο, μ' αρέσει πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΗΛΟ Ε;
    ΝΕ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ;
    ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ Η ΚΑΘΑ ΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΝΩΝΕΙΣ;
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EXOYME TA IDIA KRISTALINA KHROPIGIA.... XI XI XI XI... APO TI YLIKO TO EKANES RE SY;; DEN PERNEI FOTIA;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ τι τέλειοοο...μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ομορφο το χωριο σου Εφη!!!καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλως σε βρηκα. Πολυ ωραιο το σπιτακι σου.

    Υπεροχο όμως και το χωριο σου. Μπορω να σε ρωτησω τι χρωματα χρησιμοποιησες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ όμορφο έγινε το χωριουδάκι σου περιμένουμε και οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευθυμία μπράβο σου!Το έχω δει φτιαγμένο από χαρτόνι αλλά από πηλό είναι τέλειο..δείχνει αλλιώς!!! Ειλικρινά ξετρελάθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειναι απιστευτο!!!! Μου αρέσει πολυυυυυ!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σας γλυκά μου κοριτσάκια!!! Κατ'αρχήν χίλια ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχολιάκια!!!
    Λοιπόν...

    @ Έφη μου, είναι από πηλό που στεγνώνει με τον αέρα!!! Έτσι, είναι πιο εύκολο και βασικό δεν λερώνει!!!!!

    @ Ρένα μου, στην αρχή ,σχεδίασα το χωρίο σ'ένα χαρτί και κατόπιν άνοιξα σε φύλλο τον πηλό. Μετά με το εργαλείο της χάραξης το αντέγραψα και στο τέλος με πολύ προσοχή έκοψα γύρω γύρω τον πηλό και τα παραθυράκια των σπιτιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ... και συνεχίζω....

    @ Ελενίτσα μου, στην μέση έβαλα ρεσό μικρά και υπάρχει ασφαλή απόσταση μεταξύ των σπιτιών και του δάσους...χαχαχαχαχα ,όχι δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί δεν πέρνει φωτιά , έχει αρκετη απόσταση!!!

    @ Τζένη μου, καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!!!
    Πολύ χαίρομαι που σ'αρέσουν τα πραγματάκια μου!!!
    Τα χρώματα που χρησιμοποιήσα ήταν ακρυλικά και τα πέρασα από πάνω με λούστρο πέτρας!!!!


    Φιλάκια σε όλες σας και καλές δημιουργίες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο. Μπράβο σου!!!!!!!καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευθυμία μου...τι τέλεια που είναι όλα!!! Το χωριουδάκι, απίστευτα όμορφο. Χαλάλι η ολονύχτια δουλειά...! Αλλά και τα γούρια φαίνεται ότι θα γίνουν πανέμορφα. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευθυμία μου τώρα είδα το χωριό σου!! Είναι τέλειο!! Σήμερα στο ΙΚΕΑ είδα ενα μονόχρωμο ασπρο που το ειχε φωτιστικό και το ζήλεψα αλλά πραγματικά το δικό σου είναι σκάλες καλύτερο!! Μακάρι να μπορούσα και εγώ να το φτιάξω αλλά δεν τα πολυκαταφέρνω!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ είναι τέλειο! Είχα δει παλαιότερα κάτι παρόμοιο και ήθελα να το κάνω κι εγώ αλλά εσύ το έκανες τόσο όμορφο..! Αν το αντιγράψω πειράζει..; Οσο μπορέσω δηλαδή..
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφο το χωριουδάκι σου...Εννοείται ότι το αποτέλεσμα σε δικαιώνει...Και τα γούρια όμως μου αρέσουν πολύ!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειο το χωριουδάκι σου και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΥΘΥΜΙΑ!!!!!ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. WOW...Amazing project looks fantastic...thank you so much for sharing!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευθυμια καλημερα..πανεμορφο..οντως σε δικαιωσε η ομορφη δημιουργια σου..να σε καλα και χαιρομαι που σε βρηκα..αν θες περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος για δωρακι..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχο το χωριό σου Έφη μου καλοδουλεμένο και φαίνεται ότι το έχεις φτιάξει με πολύ αγάπη και μεράκι!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχο και το δικο σου το χωριουδακι!! ωραια χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι το πιο όμορφο στολίδι!!! Υπέροχο, απίστευτο. Θα παραδεχτώ πως το ζήλεψα, Ευθυμία μου, και μάλλον θα το προσπαθήσω κι εγώ. Μα είναι τόόσο τέλειο!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!! Μοναδικό!!!!!!!!!!!! Το είχα φτιάξει και 'γω με χαρτόνι.... αλλά καμία σχέση.... το δικό σου είναι ζωντανό!! Η ιδέα σου να το κάνεις με πηλό ήταν φανταστική. Καλώς σε βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΟΟΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΔΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΩ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙΝΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΜΑΥΛΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΠΗΛΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΛΩΩΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩΩΩ ΟΜΩς ΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕΣ ? ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΟΛΗΣΕΣ ΜΕ ΚΟΛΛΑ ? ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχο, φανταστικό!!!!! Αν βρω χρόνο θα σε μιμηθώ, είναι εξαιρετική ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εφη καλώς σε βρηκα!!Το χωριουδάκι σου είναι φαντάστικό!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!!!
    Και τα γουρια σου όμως δεν πάνε πίσω..
    Καλό Σ/Κ φιλιά Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή