Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Ζυμη για πίτσα και.... όχι μόνο!!!!!!!!!

  Μετά από μια μικρή περιπέτεια με το internet επιστρέφω με πολλά νέα!!!!!!!

Καλησπέρα σας, εύχομαι να είστε καλά και να δημιουργείτε.....
Εγώ επιστρέφω με τι νομίζετε...... ζύμη ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ για πίτσααααα και ...όχι μόνο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και δύο βραβειάκια από τις καλές μου φίλες sophia και  agathi!!!!

Αγαπημένες μου , ξεκινώ με την ζύμη για πίτσα και .....δοκιμάστε την!!!!
Χρόνια φτιάχνω πίτσα μόνη μου , σπάνια να αγοράσουμε έτοιμη.....

Tα υλικά που θα σας δώσω είναι για μία δόση και είναι για δύο με τρεις πίτσες διαμέτρου 25 cm.


.....βάζω 500 γρ. αλεύρι μπλε ,
 .....2 φακελάκια ξερή μαγιά,



.....400 ml νερό χλιαρό, όσο το δέχεται το χέρι σας ,


... 1 κ.σούπας κοφτή αλάτι,


...1 κ.γλυκού ζάχαρη ,


....4 κ.σούπας λάδι,


...ανακατεύω στο αλεύρι το αλάτι, κάνω μια λακουβίτσα και ρίχνω την μαγιά ,την ζάχαρη, το λάδι και το νερό,




.... ζυμώνω τα υλικά μου μέχρι να μην κολλάει η ζυμούλα μας στην λεκάνη μας,


...έτσι γίνετε,

....της βάζω από πάνω μια βρεγμένη πετσετούλα και την βάζω στον φούρνο σε αέρα στους 50 βαθμούς να φουσκώσει , τώρα αν είναι πολύ δυνατός ο φούρνος σας στους 50 ανοίξτε λίγο την πόρτα του φούρνου,


.... και θα πρέπει να έχετε αυτό το αποτέλεσμα, διπλάσιος ο όγκος της ζυμούλας μας,


...ξεφουσκώνω, ζυμώνω για λίγο πάλι,

 .... και έτοιμο το ζυμαράκι μας για μια φανταστική πίτσα!!!!!


   Τώρα , επειδή χθές ξέμεινα από ψωμί και επειδή το ζυμαράκι της πίτσας μας αρέσει πολύ , σκέφτηκα να φτιάξω ψωμί με αυτή την συνταγή και το αποτέλεσμα..........καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για τον λόγο αυτό μου ήρθε και η ιδέα να σας δώσω την συνταγή για να την κάνετε ,διότι εχτός του ότι ειναι απλή και εύκολη, είναι και πεντανόστιμη!!!!!!!!
Ετοίμασα την ζυμούλα με τον ίδιο τρόπο και την έβαλα μέσα στην γάστρα της tupperware,

 ...χαράκωσα το ψωμί από  πάνω ,έβρεξα λίγο την επιφάνεια με νεράκι και έριξα και λίγο σουσαμάκι που μας αρέσει πολύ,

....σκέπασα την γάστρα και την έβαλα στον φούρνο στους 50 βαθμούς για 45 λεπτά να φουσκώσει και κατόπιν έψησα το ψωμάκι στους 200 βαθμούς για μία ώρα,


 ..και έτοιμο!!!!!!!



.....με την υπόλοιπη ζυμούλα έκανα τυρόψωμο, πρόσθεσα στην ζύμη ρίγανη φέτα και λίγο λάδι ακόμη,


..... τα ζύμωσα,


 ....και ω! μαγικό!!!!!!!!!!!

  Αυτά πεθαίνεις όταν έξω κάνει κρύο, χιονίζει ή βρέχει , μένεις σπίτι και φτιάχνεις πραγματάκια νόστιμα, χιχιχιχιχι!!!!!!!!  Κάντε μια δοκιμή, είτε σε πίτσα είτε σε ψωμάκι και θα με θυμηθείτε!!!!!


Και.... τα δύο βραβειάκια μου, που θα τα στολίσω στο μπλόγκ μου, αλλά υπόσχομαι στην επόμενη ανάρτηση να παίξω τα παιχνίδια των ερωτήσεων γιατί μάλλον ,είναι η πιο μεγάλη ανάρτηση που έχω κάνει και σίγουρα θα σας κούρασα!!!!!!!




 Φιλάκια πολλά και να είστε όλες και όλοι καλά!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστούμε Ευθυμία για την συνταγή σου!Θα την δοκιμάσω όπωσδήποτε γιατί λατρεύουμε την πίτσα!Και εύχομαι να κερδίσεις και άλλα βραβειάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα δοκιμαστεί σήμερα το βράδυ!!!Και απο αύριο δίαιτα έτσι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου , θα περιμένω τη γνώμη σου!!!

      ....και ναι ναι από ααααυριο η δίαιτα!!!!!
      χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται φανταστική, θα είναι το επόμενο που θα φτιάξω, χάρη σε 'σένα. Ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ θα τη δοκιμάσω γιατί μ' αρέσει πολύ η σπιτική πίτσα και τη φτιάχνω συχνά....Η ιδέα να την κάνεις ψωμί, πολύ καλή!
    Για το θέμα με τις φωτογραφίες, θα πας στο πρόγραμμα με το οποίο τις επεξεργάζεσαι και θα δεις αν σου επιτρέπει να προσθέσεις κείμενο σε text box.... εγώ χρησιμοποιώ το irfanview και είμαι πολύ ευχαριστημένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανεράιδα!!!!
      Φιλάκια πολλά !!!
      Α, και καλή επιτυχία με την πίτσα !!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Φοβερή ιδέα!! Κι εμείς τρώμε την πίτσα αλλά προσπαθώ να μην την ψήνω συχνά αλλά θα τη δοκιμάσω σε ψωμάκι!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μας κανεις τωρα βρε Ευθυμια!!!
    Γιαμι γιαμι .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη μου, αύριο κιόλας θα το κάνω το τυρόψωμό σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή