Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Πασχαλινός Διαγωνισμός 2014

Γεια σας ,

δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαρούμενη με κάνετε που διαβάζω τα πολύ όμορφα ,γλυκά σας σχόλια που μου αφήνετε στο blog μου αλλά και στο mail μου .......
Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα απ την καρδιά μου...
Γι αυτό κι εγώ, σας έχω ετοιμάσει δύο λαμπαδίτσες μου, δώρο για το Πάσχα !!!!!

Για να πάρετε μέρος στην κλήρωση πρέπει να είστε αναγνώστες του Βlog μου και να αφήσετε σχόλιο στην σημερινή ανάρτηση .....

Η κλήρωση θα λήξει την Κυριακή 13 Απριλίου 12.00 μ.μ ( για να προλάβω την Μεγάλη Δευτέρα να σας τις στείλω) !!!!




Σας ευχαριστώ πολύ όλες σας και εύχομαι Καλή Επιτυχία και Καλό Πάσχα σε όλους μας !!!!

11 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου!!!!. Καλό Πάσχα!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ.....ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με την Nena είναι κρίμα να καούν τέτοιες ομορφιές!!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλόγουστες οι λαμπάδες σου , Εφη! Α, κι εγω θα την κρατούσα ως διακοσμητικό!! Καλό Πάσχα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν κοριτσάκια μου όμορφα, έχω να σας πω μόνο τούτο .....
    θα πάρετε και οι τέσσερις λαμπαδίτσα γιατί θα ήταν άδικο να κάνω κλήρωση με τέσσερα όνοματα αχαχαχαχαχα!!!!
    Σας φιλώ και εύχομαι να έχετε ένα Καλο Πάσχα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χίλια ευχαριστώ Έφη για την ευκαιρία που μου δίνεις να έχω αυτή την υπέροχη λαμπάδα!!! Καλό Πάσχα. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις Έφη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά ΈΦΗ, Χριστός Ανέστη! Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου1 Μπράβο στις τυχερές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη κι από 'μένα!
    Κατεύθασε το δέμα!!!
    Τι μυρωδιά, τι ομορφιά!!
    Δεν έχω λόγια!
    Συγχαρητήρια για την εκπληκτική σου δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή