Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Όλο τον χρόνο.....Του "Αγίου Βαλεντίνου " !!!!!!!!!!!!!

  Την Δευτέρα ήταν ....του "Αγίου Βαλεντίνου"
Εμείς ,δέν το "γιορτάσαμε " ιδιαίτερα ,απλά μαγείρεψα το αγαπημένο φαγητό του αντρούλη μου και  θυμηθήκαμε κάποιες  όμορφες στιγμές από την γνωριμία μας το 2007 ( Είμαστε ένα χρόνο παντρεμένοι  ) μέχρι και τώρα!!! Έτσι απλά...
Ερωτευμένοι ήμαστε όλο τον χρόνο!!!!!
  Σήμερα όμως είχα μια έκπληξη από τον αγαπημένο μου ,μου έφερε  λουλουδάκια σε μια καρδούλα και μου είπε " Σήμερα δεν είναι του Αγίου Βαλεντίνου ,για ΄μένα ημέρα των ερωτευμένων είναι κάθε  μέρα ,όλο τον χρόνο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


   Δεν είναι γλυκούλα.....
Χθές το βράδυ έφτιαξα ένα κουτάκι ,για την αδερφούλα μου ,που τόσο πολύ ήθελε για να βάλει τις φωτογραφίες της!!!!
Χρησιμοποίησα την τεχνική της χαρτοπετσέτας και ήταν πρώτη φορά , νομίζω πως βγήκε αρκετά καλό το αποτέλεσμα.






Ε, για πρώτη φορά.....

1 σχόλιο:

  1. Ευθυμία μου,καλώς σε βρήκαμε!Η κίνηση του συζύγου σου ήταν super!Και η πρώτη προσπάθεια decoupage ήταν άκρως επιτυχημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή