Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Λαμπάδες 2013 Νο 8 " Ειδική Παραγγελία "

Καλησπέρα σας,
οι μέρες περνούν σαν το νερό ....
Μου είναι δύσκολο να κάνω πολλά προγραμματισμένα πράγματα μέσα σ' ένα εικοσιτετράωρο.....έχω την  εντύπωση πως εάν είχα άλλες εικοσιτέσσερις ώρες πάλι δεν θα μου φτάνανε...αχαχαχα είμαι λίγο υπερβολική ?


Αυτές τις μέρες που δεν έκανα την εμφάνισή μου, έκανα πολλά πράγματα....κατ' αρχήν πραγματοποιήθηκε "Πασχαλινό Bazaar " του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ταύρου, με χειροποίητες λαμπαδίτσες  και  στεφανάκια δικά μου !!!!
  Το Bazaar πήγε πολύ καλά και ευχαριστώ  πολύ την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Μέγκου που το διοργάνωσε !!!!!
  Για το Bazaar θα κάνω μία άλλη ανάρτηση με όλες τις λεπτομέρειες!!!!

Σήμερα θέλω να σας παρουσιάσω μία λαμπάδα "Ειδική Παραγγελία " που μου την ζήτησαν για έναν καταπληκτικό Κρητικό Λυράρη !!!!












 Ελπίζω να σας αρέσει όσο κι εμένα και  πρέπει να ομολογήσω ότι μέχρι τελευταία στιγμή ήθελα να την κρατήσω ....για μένα....αχαχαχαχαχα!!!!
Φιλιά πολλά σε όλους σας !!!!

9 σχόλια:

  1. Εξαιρετική,πρωτότυπη,καλοδουλεμένη...μπορώ να γράφω όλη νύχτα!!!!!!
    Γεια στα χεράκια σου!!!(για μένα που έχω ρίζα κρητική θα κάνουμε μία? χα χα χα χα )
    Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου , σ'ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο!!!
      Και για σένα θα κάνουμε ....αχαχαχα κι ο αντρούλης μου είναι από την Κρήτη!!!!!!
      Να είσαι καλά καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο Έφη, μπράβο!!!!
    Όσο για το χρόνο..... μια από τα ίδια!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου , σ΄ευχαριστώ !!!!
      Τι να πω για τον χρόνο....ότι άλλο και να πω όλος ο κόσμος παράπονα έχει μαζί του ....αχαχαχαχαχα
      Φιλιά ,καλό ΣΚ!!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφη η λαμπάδα, Εφη! Από πηλό είναι φτιαγμένη η λύρα?
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου , σ'ευχαριστώ !!!
      Η λύρα είναι από πηλό ...έχω μια λατρεία με τον πηλό!!!
      ( δεν φαίνεται καθόλου ,ε?)

      Να είσαι καλά και καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνος μηδέ δυστυχώς!!!Η λαμπάδα λύρα, έγινε εξαιρετική!!! Μπράβο σου!! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι από καρδιάς, η Ανάσταση του Θεανθρώπου να γεμίσει την καρδιά σου με αγάπη και γαλήνη!! Καλό Πάσχα σε σένα και τους δικούς σου ανθρώπους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ε καλα τωρα ..... μας αποτελειωσες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή